Mobiele tickets
Voor dit evenement zijn enkel Mobiele Tickets beschikbaar. Mobiele Tickets zijn tickets die enkel in jouw Ticketmaster account op de website of app beschikbaar zijn. Je ontvangt deze niet per email.
Mocht je tickets voor meerdere mensen gekocht hebben en jullie arriveren niet gelijktijdig, kan je deze tickets via Ticket Doorsturen naar vrienden of familie doorsturen.
Heb je de Mobiele Tickets ontvangen en ga je naar het event? Zorg er dan voor dat je ingelogd bent op jouw account in de app of website voordat je de show bezoekt om lange rijen te voorkomen.
Tickets nog niet beschikbaar
Het klopt dat je de tickets (QR-code/barcode) nog niet in je account ziet staan en niet per e-mail hebt ontvangen. Voor dit evenement worden op verzoek van de artiest en/of promoter tickets pas enkele dagen voor het evenement zichtbaar gemaakt.
Na je bestelling ontvang je per e-mail wel een bevestiging en je ziet de order al in je account staan. Je bent dan zeker van je tickets.
Tickets doorsturen
Ook als de barcode nog niet beschikbaar is, is het mogelijk de tickets door te sturen naar vrienden of familie. Dit doe je makkelijk door op "Doorsturen" te klikken. Klik hier voor een uitgebreide uitleg over het doorsturen van jouw ticket(s).