Als je een bestelling via onze website plaatst, dan vind je deze bestelling (binnen uiterlijk 1,5 uur) ook terug in je account. Mogelijke redenen dat je tickets niet op jouw Ticketmasteraccount staan zijn;
- Er is nog geen 1,5 uur voorbij sinds je de tickets hebt besteld
- Je hebt de tickets besteld met een ander e-mailadres (ander account)
- Er is iets misgegaan met je bestelling
Sommige fans hebben meerdere accounts met verschillende e-mailadressen. Zorg ervoor dat je ingelogd bent met de juiste e-mailadres. Let op: heb je bij het plaatsen van jouw bestelling een foutief e-mailadres opgegeven? Dan kun je inloggen met het foutieve e-mailadres dat is opgeslagen in jouw browser of app.
Je kunt je bestelling terugvinden in Mijn Tickets onder Komende Evenementen. Heb je hulp nodig met je order? Click dan op Hulp nodig bij deze order? in de bestelling.
Let op: dit is in de app niet mogelijk
Heb je je tickets nog steeds niet gevonden?
Neem dan contact met ons op en vermeld in je bericht het betalingskenmerk. Dit is een 18-cijferige code beginnend met 2 of 3. Kan je deze code niet vinden bij de betalingsomschrijving? Geef dan de cijferreeks met de letters JB in het midden door, bijvoorbeeld 01234567JB12345670106.
Heb je betaald met een creditcard, Klarna of Paypal? Vermeld in je bericht de gekozen betaalmethode, datum en tijdstip van aankoop en het exacte bedrag.