Wat vervelend dat je andere tickets had gewild dan dat je nu hebt. Het is echter niet mogelijk dat je andere tickets hebt gekregen dan je hebt betaald.
Het zou kunnen dat je aan het begin van je bestelling een vak / categorie hebt gekozen waar geen tickets in beschikbaar waren. Onze website geeft dan na je keuze aan dat deze tickets niet meer beschikbaar zijn en welke alternatieve plaatsen voor je zijn gereserveerd. Tijdens je bestelling zie je aan de rechterkant ook staan welke plaatsen je in reservering hebt.
Een andere mogelijkheid is dat je de 'terug' button van je browser hebt gebruikt. Als er tickets voor je zijn gereserveerd die je niet wil behouden, dan kan je deze vrijgeven met de button 'Zoek opnieuw'. Als je de 'terug' button gebruikt, dan houden de cookies de tickets voor je vast.
Of we de tickets kunnen ruilen, hangt er van af of de plaatsen die je wilde nog beschikbaar zijn en of de organisator toestemming geeft om te ruilen. Neem contact met ons op en we kijken graag voor je of er mogelijkheden zijn. De kosten voor het ruilen van tickets zijn €9,50 per order.
Ik heb andere plaatsen gekregen dan ik had besteld. Kan ik mijn tickets ruilen?
Category Name
Description