Deze foutmelding krijg je te zien op het moment dat de betaling niet direct aan ons wordt bevestigd door het betalingsplatform. Ons systeem blijft vervolgens een anderhalf uur lang aan dit platform ‘vragen’ om de bevestiging van jouw betaling. In de meeste gevallen komt de bevestiging van de betaling alsnog door en zal ons systeem de tickets naar je versturen. Als deze bevestiging niet doorkomt, dan vervalt je reservering en gaan de tickets weer terug in de verkoop.
Heb je na anderhalf uur nog geen orderbevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Vermeld in je bericht het betalingskenmerk. Dit is een 18-cijferige code beginnend met 2. Kan je deze code niet vinden bij de betalingsomschrijving? Geef dan de cijferreeks met de letters JB in het midden door, bijvoorbeeld 01234567JB12345670106.
Heb je betaald met een creditcard, Klarna of Paypal? Vermeld in je bericht de gekozen betaalmethode, datum en tijdstip van aankoop en het exacte bedrag.