Als je een foutmelding krijgt op het moment dat je wil betalen dan is dat natuurlijk heel vervelend.
Er kunnen 2 oorzaken voor deze foutmelding zijn:
1. Het kan zijn dat er meerdere browsers open stonden en waarvan er één voortijdig is gesloten.
Hoeveel browsers je ook opent, door de cookies zal ons systeem in iedere browser (of tabblad binnen 1 browser) dezelfde tickets voor je selecteren. Dit doen we zo om iedereen zo veel mogelijk kan te geven om tickets te kopen. Als 1 van de browsers of tabbladen wordt gesloten, dan worden de tickets vrijgegeven en niet meer vastgehouden op jouw IP-adres. Ook als de tickets in een andere browser of tabblad nog te zien zijn, dan zijn deze niet meer voor jou gereserveerd. Bij de betaling zal ons systeem zien dat er geen tickets op je IP-adres staan en andere tickets toewijzen of een foutmelding geven.
2. Een andere mogelijkheid is dat er een storing was ergens in het betalingsproces, waardoor geen verbinding tot stand gebracht kon worden.
Als je een foutmelding krijgt dan kunnen de tickets niet worden betaald en gaan (of zijn) de tickets weer terug in de verkoop. Het enige wat je kan doen is, zolang er nog tickets beschikbaar zijn, een nieuwe bestelling plaatsen.