Als het nieuwe wachtwoord niet werkt, dan komt dit door dat de cookies en/of je browsergeschiedenis je eerdere poging(en) onthouden. Verwijder de cookies en browsergeschiedenis:
PC / laptop:
- Zet je browser openĀ in je scherm en druk tegelijkertijd op de Ctrl + Shift + Delete toetsen
- Er komt een pop-up of er opent een nieuw tabblad in je browser
- Zoek naar de instellingen voor de cookies en/of browsergeschiedenis
- Geef aan tot hoever terug je deze 2 instellingen wilt verwijderen (minimaal 1 dag) en klik op doorgaan/uitvoeren/toepassen
- Sluit de volledige browser
- Open de browser opnieuw en ga naar onze inlogpagina
- Log in met je e-mailadres en het nieuwe, tijdelijke wachtwoord
Tablet of smartphone:
iPhone/iPad
- Ga naar de Instellingen
- Ga naar Safari
- Scroll naar Wis geschiedenis en data
- Druk op Wis
Android
- Open de browser en tik op de 3 puntjes, rechtsbovenin
- Kies Instellingen
- Kies Privacy
- Ga naar Browsegegevens wissen
- Vink in ieder geval aan: 'Cookies en sitegegevens'
- Tik op Gegevens wissen