Om een ticket te verkopen, heb je een bankrekeningnummer nodig waar wij de betaling naar kunnen overmaken na het verkopen van jouw tickets.
Als je zelf niet in Nederland woont, maar jouw land wel wordt ondersteunt door onze betaalprovider, dan zal je jouw land zien in het landen drop down menu bij het invoeren van je bankgegevens. Je kan hier jouw IBAN-nummer invullen. De betaling zal plaatsvinden in de valuta waarin je de tickets hebt aangeschaft. Controleer goed dat jouw bank deze valuta accepteert, omdat hier door de bank mogelijk extra kosten in rekening worden gebracht.
Onze Payment Provider ondersteunt op dit moment de volgende landen:
- Belgie
- Cyprus
- Denemarken
- Duitsland
- Estland
- Finland
- Frankrijk
- Griekenland
- Ierland
- Italie
- Letland
- Lichtenstein
- Litouwen
- Luxemburg
- Malta
- Nederland
- Noorwegen
- Oostenrijk
- Polen
- Portugal
- Slovenie
- Slowakije
- Spanje
- Tjechie
- Verenigd Koninkrijk
- Zweden
- Zwitserland
Als je in een land woont welke op dit moment niet door onze betaalprovider wordt ondersteund, is het helaas niet mogelijk om de uitbetaling voor jouw verkoop automatisch te laten verlopen. Er wordt hard gewerkt aan het toevoegen van meer landen. In de tussentijd is het nog steeds mogelijk om jouw ticket via Ticketmaster te verkopen. De uitbetaling kunnen wij dan handmatig voor je doen. Neem hiervoor contact met ons op, zodra jouw ticket is verkocht.