Het aanmaken van een Ticketmaster-account kan zowel via de Ticketmaster-app als via Ticketmaster.nl. Vanuit jouw Ticketmaster-account kun je tickets inzien, je bestellingen beheren en contact opnemen met onze Fan Support.
Account aanmaken via de Ticketmaster-App
Wil je een account aanmaken via je smartphone? Volg dan de volgende instructies:
- Download de Ticketmaster-App.
- Klik op Mijn Account.
- Klik op Log in.
- Klik op Nieuw bij Ticketmaster? Aanmelden.
- Vul nu je gegevens in en druk op Volgende.
- Vul je telefoonnummer in en klik op Volgende.
- Voer je eenmalige code in en klik op Volgende. Standaard data- en berichtentarieven kunnen van toepassing zijn
Account aanmaken via Ticketmaster.nl
Wil je een account aanmaken via de Ticketmaster-website? Volg dan de volgende instructies:
- Ga naar Log in/registreer en selecteer Nieuw bij Ticketmaster? Aanmelden.
- Vul nu jouw gegevens in en druk op Volgende.
- Vul een telefoonnummer in om je eenmalige verificatiecode te ontvangen. Klink nu op Volgende.
- Voer je eenmalige code in en klik op Volgende. Standaard data- en berichtentarieven kunnen van toepassing zijn
Ik heb al een account
Ontvang je de melding dat je al in bezit bent van een Ticketmaster-account? Selecteer dan Log in.
Wachtwoord vergeten? Klik dan op Wachtwoord vergeten en volg de instructies.
Ik heb geen verificatiecode ontvangen
Heb je geen eenmalige verificatiecode ontvangen? Selecteer dan Nieuw wachtwoord instellen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Volg de onderstaande instructies om weer toegang te krijgen tot jouw account:
- Ga naar Mijn Account/Log in.
- Selecteer Wachtwoord vergeten.
- Vul nu jouw e-mailadres in welke gekoppeld is aan jou Ticketmaster-account en druk op Volgende.
- Je ontvangt nu een e-mail of een sms-bericht (wanneer je voor de telefoon-optie hebt gekozen) met een eenmalige verificatiecode. Vul deze code in en klik op Bevestigen.
- Reset nu je wachtwoord / vul nu een nieuw wachtwoord in.
Ik heb geen toegang tot een smartphone/sms-optie. Hoe kan in mijn account toch verifiëren?
Verificatie van jouw account kan ook via een vaste telefoonlijn plaatsvinden. Vul je telefoonnummer in. Het is niet nodig om aan te geven dat het om een vaste telefoonlijn gaat. Je ontvangt een geautomatiseerd telefoontje met je verificatiecode.
Iemand in ons huishouden heeft al een account. Moet ik er ook een aanmaken voor mezelf?
We raden aan om je eigen account aan te maken. Zo kun je gebruik maken van de doorstuuroptie via je Ticketmaster-account.