Voor de bezoeker die aan een rolstoel gebonden is, is er tijdens de meeste evenementen een rolstoelplatform beschikbaar. Om hier plaats te mogen nemen, is een rolstoel-/begeleiderticket nodig.
Ik wil graag zo’n ticket bestellen, hoe doe ik dat?
Dit is afhankelijk van het event dat je wilt bezoeken. Voor de meeste events bestel je de tickets op onze site en telefonisch (0900 300 1250, 60 cpm). Voor sommige poppodia dien je contact op te nemen met het podium zelf. Dit staat dan aangegeven op de website van het podium waar het evenement plaatsvindt.
Via onze site werkt het als volgt:
Je hebt het event dat je wilt bezoeken op onze site gevonden en klikt op ‘Zoek Tickets’.
Hier zie je een plattegrond van de zaal > Klik op het deel waar een rolstoelicoontje staat en selecteer de plaatsen > hierna volg je de stappen van het bestelproces.
Is er geen plattegrond beschikbaar? Selecteer dan bij "Kies je ticket" het gewenste aantal Rolstoel-/begeleidersplaatsen.
Kan je hier niet kiezen voor Rolstoel-/begeleidersplaats?
Volg dan de volgende stappen:
1. Kies het aantal gewenste tickets bij Regulier, en klik vervolgens op "Kies prijzen en vakken"
2. selecteer vervolgens Rolstoel-/begleidersplaats en ga terug.
3. Je ziet nu bij prijzen en vakken rolstoel tickets staan. Klik op Doorgaan.
4. Rond het bestelproces verder af.
Voor het boeken van tickets via onze website heb je een account nodig. Klik hier voor meer informatie over Ticketmaster Mijn Account.
Let op!
Elke bezoeker heeft een eigen ticket nodig. Dus voor een bezoeker in een rolstoel en een begeleider moeten twee tickets worden besteld. Omdat het aantal plaatsen op een rolstoelplatform beperkt is, mag er per rolstoel maximaal één begeleider mee op het rolstoelplatform.