Heb je een vraag over een bestaande bestelling in “Mijn account”? Volg dan onderstaande instructies:
Stap 1. Log hier in op Mijn account
Stap 2. Selecteer het evenement waarover je een vraag hebt
Stap 3. Klik op “Hulp nodig bij deze bestelling?” en volg de instructies.
Deze manier van contact opnemen is helaas nog niet beschikbaar in onze app.
Let op: Heb je tickets voor een verplaatst evenement deze week, en deze voor de oorspronkelijke datum per post ontvangen? Deze tickets zijn gewoon geldig voor de nieuwe datum, je ontvangt geen nieuwe tickets per post of email.
Heb je geen bestelling in “Mijn Account” en heb je toch een vraag voor ons?
Je kan dan via dit contactformulier (klik hier) met ons contact opnemen. Let op: We kunnen je via dit contactformulier alleen helpen als je vraag betrekking heeft op één van de volgende onderwerpen:
- Cadeaukaart
- Toegang tot “Mijn Account”
- Voucher (Covid-19)
- Vraag over de aanschaf van tickets
- Tickets staan niet op account
- Vraag over een niet ontvangen terugbetaling
- Order niet gelukt
Heb je een vraag over een bestaande bestelling, volg dan bovenstaande instructies.
Het is momenteel erg druk, waardoor een reactie iets langer op zich kan laten wachten dan je van ons gewend bent. Indien je een aanvraag hebt gedaan, is het niet nodig om ons nogmaals een bericht te sturen.
De reactietijd is momenteel ongeveer 4 weken. Heb je een vraag over een evenement wat snel plaatsvindt (binnen 3 dagen)? Deze worden met prioriteit opgepakt.