Heb je een vraag over een bestaande bestelling in “Mijn account”? Volg dan onderstaande instructies:
Stap 1. Log hier in op Mijn account
Stap 2. Selecteer het evenement waarover je een vraag hebt
Stap 3. Klik op “Hulp nodig bij deze bestelling?” en volg de instructies.
Deze manier van contact opnemen is helaas nog niet beschikbaar in onze app.
Heb je geen bestelling in “Mijn Account” en heb je toch een vraag voor ons?
Je kan dan via dit contactformulier (klik hier) met ons contact opnemen. Let op: We kunnen je via dit contactformulier alleen helpen als je vraag betrekking heeft op één van de volgende onderwerpen:
- Cadeaukaart
- Toegang tot “Mijn Account”
- Voucher
- Vraag over de aanschaf van tickets
- Tickets staan niet op account
- Vraag over een niet ontvangen terugbetaling
- Order niet gelukt
Heb je een vraag over een bestaande bestelling, volg dan bovenstaande instructies.
Kom je er via bovenstaande opties toch niet uit? Klik hier voor overige manieren om contact met ons op te nemen.