Verplaatste en afgelaste events
Vanwege het grote aantal vragen dat we op het moment ontvangen in verband met het Coronavirus, kan het zijn dat de wachttijd bij onze klantenservice langer is dan normaal. We vragen je begrip hiervoor. We adviseren je geen contact op te nemen met onze klantenservice, je kan de beschikbare antwoorden over verplaatste of afgelaste events i.v.m. het Coronavirus vinden op onze informatiepagina
Staat het event waar je naartoe zou gaan nog niet bij deze informatie? Dan is er helaas nog niets bekend. Zodra er meer informatie is, ontvangen alle kaartkopers een e-mail. Wij kunnen je dan helaas nog geen informatie geven.
LET OP: de reactietijd n.a.v. een annulerings-/refundverzoek bedraagt momenteel ongeveer 6 weken. Ook als er eerder een kortere termijn is gecommuniceerd. Onze excuses voor het ongemak.
Online
Veel andere antwoorden kan je hier in onze FAQ's vinden. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij?
Je kan dan contact met ons opnemen via het contactformulier. We beantwoorden je bericht zo snel mogelijk. Helaas kan de reactietermijn, die wordt genoemd in de e-mail die je ontvangt na het sturen van je bericht, door de drukte niet altijd worden gehaald.
Webcare
Stel je vraag via Facebook of Twitter.
Binnen kantoortijden (maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur en zaterdag 10.00 - 18.00 uur, feestdagen uitgezonderd) heb je binnen een paar uur antwoord.
Heb je een vraag over een Livestream event van vandaag? We zijn dan tot ongeveer 21.00 uur bereikbaar via bovenstaande social media kanalen.
Telefoon
Ticketlijn: 0900-3001250 (60 cpm) als je telefonisch tickets wil boeken.
Servicelijn: 0900-3001255 (lokaal tarief) als je een vraag hebt over geboekte tickets (je kan via dit telefoonnummer geen tickets boeken).
Vanuit het buitenland: 0031 (0) 88-1232425 (lokaal tarief).
We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 12.00 - 16.00 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn wij telefonisch niet bereikbaar.